xoves, 19 de marzo de 2020

As catro candeas


"Catro candeas  estábanse consumindo tranquilamente. O ambiente estaba tan silencioso que se podía oír o diálogo entre elas.
A primeira di:
Eu, son a Paz! A pesar da miña luz, as persoas non conseguen manterme acendida.
E diminuíndo a súa chama, apagouse totalmente.
A segunda di:
Eu chámome Fe! Infelizmente son superflua para as persoas. Porque elas non queren saber de Deus, por iso non ten sentido continuar queimándome.
Ao terminar as súas palabras, un vento abateuse sobre ela, e esta apagouse.
En voz baixa e triste a terceira candea  manifestouse:
Eu son o Amor! Non teño máis forzas que queimar. As persoas déixanme de lado porque só conseguen manifestarme para elas mesmas; esquécense ata daquelas que están á súa ao redor. ... E tamén se apagou.
De súpeto entrou unha nena e viu as tres velas apagadas. E dixo:
Que é isto? Vostedes deben estar acesas e consumirse ata o final!
Entón, a cuarta candea, falou:
Non teñas medo nena, ! En canto eu estea acendida, podemos acender as outras veas!
Entón a nena tomou a candea da ESPERANZA e acendeu as que estaban apagadas.

"Que a candea  da ESPERANZA nunca se apague dentro de nós".

Ningún comentario:

Publicar un comentario